26 september 2013

Låt inte sången där inne tystna!

Detta blir en sen kvällshälsning från Tree of Life in Chiang Mai. Vi bor nu här dessa sista dagar i Chiang Mai.
 
Vi har haft en intensiv dag. Mycket möten med olika människor. Om bara 5 dagar är vårt 22 åriga kapitel: ”Chiang Mai” slut och vi åker österut. Det känns helt rätt att lämna stan & arbetet här nu och ..... satsa på en ny onådd plats. Men visst tar det emot. 

En påminnelse när jag skulle lägga mig var: Glöm inte lovsången där inne. Jag har mött människor idag och .... jag hörde ingen sång. Hoppas att de som mötte mig idag hörde den himmelska tonen genom mig?!?
Denna uppmuntran vill jag sända genom rymden till dig ikväll: Låt inte sången där inne tystna. Den behövs för oss själva och för andra när höstmörkret faller på. Den himmelska tonen lyfter och ger ljus på vår höst-väg. Ingvar