24 januari 2019

Idag är det min 10 årsdag

Idag på min 10 årsdag tackar jag Gud och människor för LIVET

Vid 17:00 lördagen den 24 jan 2009 skulle jag åka med vår motorcykel (Honda Dream 100 cc) till Airport Paza i Chiang Mai och fixa min telefon. På ringroaden på Nong Hoi bron bytte en mini-lastbil helt plötsligt körfil och … klämde till mig.
                     
                                      
                     

                      
                    

Tacksam jag hade hjälm, tacksam för många underbara människor och förstås tacksam för Guds läkande kraft. Det är ett under att jag lever och jag är en mycket glad och tacksam 10 åring.

Idag firade Anna och våra medarbetare mig med glasstårta och Happy Birthday to you.  
                           
Tacksam att leva.  Ingvar (Fred)