09 december 2013

Jag är en lycklig man

Idag på Anna-dagen för 41 år sedan togs detta kort några timmar före Tarren vigde oss i Kungshamn.
Och bröllopsfikat var på Missionsbåten Elida II (66-82), som betydde mycket både för Anna och mig.
                                                
What a happy day! Men jag vill berätta en hemlighet för er: Jag älskar mig kära Anna ännu mer idag. Även då hon är 92 mil härifrån idag i Chiang Mai. Hon kommer hem i morgon. Anna har den sista veckan gjort ett fantastiskt jobb med den förändring som Treeoflifeministry Thailand nu går igenom ... in i ett nytt kapitel. Styrelsen hade att möte igår och idag är ”Trädet” på väg på lastbil hit till Ubon. Många vill att Tree of Life skall komma igång med sin verksamhet här i Ubon..... mycket snart.
 
Min Anna är, utan tveckan, den mest vackra och duktigaste kvinna på denna planet. Ingvar