21 mars 2021

Bok Släpp

Streams of Grace Church Ubon har idag sin första bok släpp. Jag har gett till kyrkan min vittnesbörds-bok  YOU WALK - I WORK (My Life Story ---- so far) på engelska 68 sidor. Alla inkomster går 100% till kyrkans kassa.

Jag skrev detta vittnesbörd oktober 2020 när jag satt 15 dagar i karantän i Bangkok. Den här boken är inte systematisk teologi eller en uppsats utan ett vittnesbörd  från min vardags missionärs och pastors vandring med Jesus ... medan han arbetar. Flödet är på och boken har ingen avslutning eller summering.                                           Läs boken.

1. Beställ den från ingvar.fredriksson@ruamchai4ubon.org så skickar jag den till dig per post:

            Tryck kostnaden är     120 THB = eller 40 kr 

            Porto att sända             80 THB = eller 25 kr.

            Porto i Thailand är 5 THB

2. Ge en gåva till Kyrkan här i Ubon. Se nedan. Ger du via Sida-vid-Sida bankkonto i Sverige skriv då: Boken. Då kommer 100% av gåvor fram till kyrkans konto.

                      

Jag blev mycket välsignad när jag skrev den trots att jag satt 15 dagar i karantän ensam i ett rum i Bangkok. Tacksam till Anna som redigerade den och vi ber att du kommer att bli mycket välsignad när du läser den.

Meddela mig om du har några frågor.

Ingvar (Fred)