22 april 2024

Tack kära vänner

Jag blev glad när jag fick inbjudan att predika i Pingstkyrkan i Ed den 21 april 2024. Kändes rätt att fira min födelsedag i Dalsland. 

Anna och vårt barnbarn Anna firade mig i Bleket 06:30 på sängen och så stävade jag nor-over. I Bäckefors åkte jag runt sjukhuset där jag föddes för 74 år sedan. Och fylldes av stor tacksamhet till Gud och människor för en trygg uppväxt och ett mycket spännande liv ... so far.  

                                     

Sedan åkte jag till Ed och vi hade en välsignad gudstjänst i Pingstkyrkan. De sjöng för mig också. Så hade Mia och Hasse god mat med fika i Töftedal. Jag uppmuntrades att lyssna på Carl Gustav Severin på Betel Klädesholmen. Ingen kan somna på hans möten. 

Väl hemma fick jag mer GRATTIS ---- "över mig". Tack alla kära vänner.

Samtidigt är vi glada för en mycket bra fre-lör-sön i Ubon. Khampee, hans fru och team från Prachuab har haft mycket bra möten. Free from Fear. Nu väntar barn/ungdomsläger From Zero to Hero.
Tacksamma hälsningar från Ingvar (Fred)